Proč nemúžeme vyhrát výběrové řízení

V současné době je často rozhodujícím kritériem při výběrovém řízení 
minimální cena, což vede nejen při nákupu jazykových učeben,
k nákupům nekvalitních výrobků. Jazyková učebna by měla být vybavena na pozici učitele a pro všechny
studenty sluchátky s mikrofony, kterých jsou v nabídce na internetu stovky a za velmi nízké ceny, taková sluchátka s mikrofonem Vám vydrží při běžném provozu
v jazykové učebně, někdy dny nebo maximálně týdny.
většinou se neopravitelně poškodí. Proto naše firma dodává kvalitní mechanicky odolná sluchátka s mikrofonem vyrobená v Německu, která při běžném provozu v jazykové učebně vydrží
min. 5 let, po opotřebení náušníků se vymění náušníky za nové
a potom slouží dalších min. 5 let. Jediný problém je v tom, že námi dodávaná sluchátka s mikrofonem vyrobená v Německu, jsou dražší např. o 1.000 Kč za 1 kus. Dodávku jazykové učebny pro 24 studentů to potom prodraží o 25.000 Kč. Z toho vyplývá, že výběrové řízení na jazykovou učebnu s jediným kritériem nejnižší nabídková cena, nevyhrajeme, což se nám v minulosti již stalo. Přesto odmítáme dodávat nekvalitní sluchátka s mikrofonem vyrobená v Asii za nižší ceny.
Sluchátka s mikrofonem musí být rozebiratelná na jednotlivé díly. Jakýkoliv díl musí být vyměnitelný za nový nebo opravitelný. Platí hlavně pro mikrofony, náušníky, náhlavníky, hlavní pružiny
sluchátek a další díly. Sluchátka s mikrofonem musí být odolná zvyšené zátěži střídání studentů
v jazykové učebně. Rozhodně by se neměla jazyková učebna vybírat pouze pomocí ekonomického
hodnocení,ale mělo by se přihlížet k technickoekonomickému hodnocení
s důrazem ne splnění didaktických funkcí. Požadované didaktické funkce: - Individuální odposlech zadaného studenta, včetně identifikace
odposlechu. - Intercom učitele se zvoleným studentem, dvojicí nebo čtveřicí - Možnost rozdělení studentů pro práci ve dvou skupinách
s různými programy (zkoušení, práce s výukovým programem) - Možnost párování studentů, vytváření skupin studentů - konverzační
dvojice a konverzační čtveřice. - Možnost odposlechu určeného studenta, či dvojice nebo čtveřice,
ostatními studenty - Možnost odposlechu konverzace učitele se studentem,
ostatními studenty. - Nastavení automatického odposlechu s volitelným intervalem
od 5 do 60 vteřin. - Playback učitele do zvoleného programu - Možnost záznamu konverzace, nahrávání studentů pro další využití,
pro kontrolu zlepšení při jazykové výuce.
- Možnost vypnout odposlech studentů - Využití DVD přehrávače v PC. - Časomíra - Možnost nastavení počtu míst v učebně dle počtu studentů. - Možnost vytváření nových didaktických funkcí dle požadavků škol. - Možnost použít k řízení jazykové učebny stolního PC nebo pomocí
notebooků učitelů. Didaktické funkce u našich jazykových učeben byly konzultovány s Katedrou didaktické technologie Pedagogické fakulty UK v Praze. Jazyková učebna by měla mít Přepojovací jednotku zajišťující řízení studentských pracovišť
z centrálního učitelského PC pomocí ovládacího software.
Možnost připojení 6 externích vstupů audia (mikrofon učitele, DVD,
MP3, PC a další dle volby). Možnost připojení vlastního PC, možnost použití programů
nainstalovaných v PC, multimediálních výukových programů,
které škola vlastní. Jazyková učebna může být instalována na stávající školní nábytek. Po montáži jazykové učebny je zajištěno školení pedagogů a bezplatná doživotní aktualizace ovládacího software jazykové učebny. Je garantovan záruční i pozáruční servis. Na základní, střední i vysoké školy jsme dodali okolo
500 jazykových učeben.
labcel_pata.png